Haberim Port
23 Mayıs 2012 Çarşamba
Karakter boyutu : 12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
Kuşburnu, Kalp Krizi Riskini Azaltıyor
20 Ocak 2012 Cuma 17:47

Kuşburnu, Kalp Krizi Riskini Azaltıyor

İsveç'in Lund Üniversitesi'nde yapılan araştırmalarda zengin C vitamini içeriği ve iltihap giderici özelliği ile bilinen kuşburnu meyvesinin kalp krizi riskini de azalttığı ortaya çıktı.

İsveç'in Lund Üniversitesi'nde yapılan araştırmalarda zengin C vitamini içeriği ve iltihap giderici özelliği ile bilinen kuşburnu meyvesinin kalp krizi riskini de azalttığı ortaya çıktı.

Lund Üniversitesi'nin uzmanları tarafından aşırı kilolu hastalar üzerinde gerçekleştirilen gözlemlerde, kendilerine günde ortalama 40 gram kuşburnu tozu verilen 31 hastanın yüksek kan basıncının azaldığı görüldü. Şişmanlıktan muzdarip hastaların altı hafta süreyle izlenmesi sonucunda yapılan değerlendirmede deneklerin kalp krizi geçirme riskinin yüzde 17 oranında azaldığı belirlendi.

Kuşburnu meyvesinin çayı C vitamininin yanı sıra A, B1 ve B2 vitaminleri açısından da çok zengin olduğu için özellikle kış aylarında soğuk algınlığı, nezle ve grip gibi enfeksiyona bağlı hastalıkların tedavisinde uzmanlar tarafından tavsiye ediliyor. CİHAN

Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.

ADnet

Teknoloji Yerli Sinema Ünlü Bayanlar
Diziler Yabancı Sinema Ünlü Erkekler
Yaşam Otomobil Moda
Oyun Grafik-Tasarım Komik
Doğa Logo & Amblem Çanta Modası
Müzik Gözlük Modası Kültür & Sanat
Nostalji Gelinlik Modası Seyahat & Gezi
Çeşitli Aksesuar Modası Ev & Dekor
Spor Ayakkabı Modası Motorsiklet
İlginç Yeme & İçme Astroloji

http://www.twitter.com/haberimport

ANKET
2012 yılında ilk hangi elektronik cihazı almayı planlıyorsunuz?
DERİN HABER

http://www.facebook.com/haberimport

HAVA DURUMU
İstanbul
14 / 22 °C
Ankara
11 / 26 °C
İzmir
13 / 26 °C
Bursa
12 / 25 °C
Adana
17 / 28 °C
Takip Et

Twitter GooglePlus+ Facebook Google Haberler friendfeed Haberimport RSS